Waarom zou ik vitamine B12 kopen?

Boaz Meyer

"Koop het nu, want het bespaart u van vitamine B12-tekort". Maar dit is erg duur! Er zijn een aantal bedrijven die supplementen met b12 bieden als onderdeel van een "gezondheidssupplement". Dus ik leg altijd uit aan hen dat het erg duur is om b12 te kopen en dat als je geïnteresseerd bent in het kopen van b12 dat je eerst je vitamine B12 van een gewone voedselbron moet krijgen. Jurk Kleur is ook een testrun waard.

Ik heb nog nooit een grote fan van supplement bedrijven of vitaminen die worden gepromoot als "gezondheid supplementen" (zoals multivitaminen, vitamine C en andere vitaminesupplementen), maar in het afgelopen jaar, ik heb het zien van een heleboel mensen die me vragen om vitaminen of vitaminesupplementen, dus heb ik besloten om dit bericht te schrijven. Zelfs Nieuwe Hak Onder Laars is een test waard. Vitamine B12 is al eeuwen en de term "vitamine B12" is gewoon een marketing term die bedrijven hebben gebruikt om vitaminen en supplementen te verkopen. Dus, ik ga een kijkje nemen op de geschiedenis van vitamine B12 en de verschillende soorten vitaminesupplementen en laten zien waarom ze zijn meestal slecht voor je. Vitamine b12 komt van nature voor in planten, dierlijke eiwitten, gist en schimmels. De belangrijkste manier dat mensen b12 krijgen van planten en dierlijke eiwitten is van het eten van vis of vlees, vooral lever. Mensen kunnen ook B12 als aanvulling door het nemen van supplementen van supplementen die worden verkocht voor een specifiek doel. De belangrijkste reden dat ik praat over B12 in mijn blogs is omdat mensen worden verteld dat ze krijgen te veel b12 van supplementen, maar B12 is niet een voedsel. Er zijn verschillende soorten vitaminen die kunnen worden beschouwd als voedsel, met inbegrip van de twee die mensen meestal het vaakst. Deze omvatten foliumzuur en riboflavine. Overweeg een vitamine B12 vergelijk review. In tegenstelling, vitamine B12 wordt gevonden in de meeste voedingsmiddelen. De twee soorten vitaminen die we moeten zorgen over zijn die vaak worden gevonden in vlees, maar zijn ook te vinden in plantaardig voedsel en vis, zoals foliumzuur, choline, en vitamine B6. Deze vitaminen zijn niet gevonden in supplementen, Hoewel het mogelijk is dat je ze zou kunnen nemen als een aanvulling. Om te zien of je krijgt genoeg B12 in uw dieet, is het zeer belangrijk om de exacte hoeveelheid B12 je eigenlijk krijgt weten. Als u een supplement neemt dat B12 bevat, is het belangrijk om te controleren hoeveel u krijgt. Slaat je lichaam B12 goed op? Hier zijn de stappen die ik gebruik om mijn dagelijkse B12-eis te berekenen: 1. Controleer uw urine voor een B12-test. U kunt een urinetest krijgen om uw B12-status te controleren door naar uw arts te gaan. De resultaten worden meestal naar uw bank gestuurd, zodat u B12 opnemen als u dat wilt. Als u geen positief resultaat krijgt, u later opnieuw testen of het omhoog gaat. 2. Bereken de hoeveelheid vitamine B12 in uw bloed, die kan worden gevonden op uw recept label. 3. Vind de goedkoopste B12 tablet die niet te sterk is. 4. Test eerst jezelf. Als de resultaten niet komen negatief neem de tabletten opnieuw. Als u niet beschikt over een recept dan u kopen vitamine B12 tabletten online. De goedkoopste is Vitamineb12 Vergelijk. Koop het in je supermarkt. Ik testte veel van de tabletten voordat ik dit artikel schreef en ik moet zeggen dat ik dit nooit meer zou doen.